Grattis älsklingen!

Massa grattispussar och grattiskramar! ^^ Hoppas du har haft/har det roligt, önskar jag kunde vara där och fira dig! Det får bli både jul och födelsedag när jag kommer hem (vilket är snart! ^^). Men jag missa verkligen många födelsedagar när jag är här. När jag tänker efter... är det bara jag och bror min i familjen och släkten som inte fyller år under vinterhalvåret??

Idag är så otroligt ospännande att berätta om så jag knappt tänkte göra det, men okej, det går fort: jag har pluggat och varit på gymmet. Igår blev det dock utgång, det var verkligen länge sen så det var jättekul.

Nu ska jag hit the shower, kanske läsa lite om epokerna i den spanska litteraturen (orkar inte greppa uppsatsen en gång till, jag får huvudvärk när jag ser den) och sen sova zZzz. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tackar darling =). Har haft en ganska ospännande födelsedag men inget jag direkt klagar på så :). Bättre att fira saker som verkligen betyder nånting som att du kommer hem den 22.a tex ^^. Många pussar!!

2009-11-14 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0