Semesterkänsla

Nu har jag kommit tillbaka efter att ha spenderat helgen i Torrevieja med mamma, pappa, mormor och morfar. Det var underbart, som en liten semester med familjen mitt i terminen. Framförallt gjorde det stor skillnad att Torrevieja är en kuststad, det märks att man har saknat stora vatten. Men mest av allt har jag ju saknat familjen, så det var helt fantastiskt att kunna träffa dem nu. Dessutom är det ju mindre än en månad kvar nu tills jag får se dem och min bror igen, och träffa pojkvännen också som jag saknar galet mycket och inte kunde följa med :(

Vi hade det varmt och skönt, och jag har fått se Alicante också, väldigt annorlunda med också väldigt likt Madrid, paradoxalt nog. Det var lite tungt att åka tillbaka till plugg och lite kallare temperaturer (lite ;) ) men nu är det bara att köra på fram till jul. När julstämningen kommer igång kommer det också underlätta tror jag, jag har dessutom fått med mig en skiva med julmusik så nu är jag redo för december :)

Massa kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tro mig sötnos, skulle velat varit där... Men tex. idag så gick jag upp i ottan för att jobba i Köping och nu sitter jag och fördjupar mig i försäkringskassan och arbetsförmedlingens information om starta eget bidrag... =(

2009-11-23 @ 12:13:14
Postat av: Anonym

jag vet hur det är älskling, det var ingen pik ;) och nu är det ju som sagt mindre än en månad kvar! ^^

2009-11-23 @ 13:51:48
Postat av: Jonas

Om jag säger att jag längtar till den 22.a så är det tidernas största underdrift ^^.

2009-11-23 @ 16:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0