Tillbaka till verkligheten

Jaha, så nu har Lisa åkt hem (väldigt konstigt att åka tillbaka till lägenheten efter att ha lämnat henne på flygplatsen, det kändes som om jag borde ha följt med) och allt fortsätter som vanligt. Bara att ta tag i uppsatser, lektioner och vardagsliv igen.

Vi hade jättefint väder hela helgen, vilket jag var jättglad för, jag var rädd att det skulle hinna slå om innan Lisa kom. Det var verkligen overkligt att möta henne på flygplatsen, och hela helgen gick så fort att det nästan känns som om jag inbillat mig det. Men det har varit sjukt kul, och det märktes hur mycket jag har saknat henne. Jag tycker vi hann med mycket, vi har i alla fall utforskat hela Alcalá och sett centrala Madrid, el Prado och el Palacio Real som jag inte varit inne i förut och som så klart var otroligt vackert. Jag tror också att Lisa har utvecklat ett nytt tapasberoende härnere, vilket kan bli jobbigt att underhålla i Sverige ;) Men det blir fler resor till Spanien, eller hur? Förr eller senare :) 

Nu måste jag springa iväg till litteraturlektionen! Kramar!

 

Kommentarer
Postat av: Fadern

Skön helg låter det som!

Här hemma är det skitkallt. Iofs 2 plusgrader men det blåser!

15 dagar kvar till vi ses i Alicante =)

2009-11-04 @ 07:53:03
Postat av: Elin

Jag måste försöka skaffa ett extrajobb så jag också kan hälsa på :)

2009-11-04 @ 13:43:41
URL: http://icanhas.bloggagratis.se/
Postat av: Kamilla

För att tillägga så snöar det här också! Visserligen inte så mycket att de stannar kvar, men ändå! Vill påpeka att jag är förbannat avis på dig där i värmen!

2009-11-04 @ 16:40:49
URL: http://unwrapping.blogg.se/
Postat av: Jonas

Precis som Kamilla säger så har det snöat idag, så idag är det i mina ögon landssorg....=(

2009-11-04 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0