Hårdkörning :)

Nu har jag kommit igång, under veckans gång har jag störts av lektioner som vi fortfarande hade kvar, men idag (fredag) har jag suttit hela dagen med historiatentan och det var det första smakprovet på hur resten av mina tre veckor kommer vara. Jag tror det kommer funka. Nästa vecka dedikeras åt aztekernas, inkafolkets, olmekernas, mochicanernas, mayafolkets och Teotihuacans underbara värld. När så den tentan är över kommer nästkommande vecka att fördelas jämnt mellanlingvistikteori och spansk 1800- och 1900-tals litteratur. Inte så tråkigt som det låter faktiskt.

Men först! En helg i Madrid med Malin och Jessica! Om de bara landar någon gång...
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0