Scifibokhandeln med K

Apropå mitt förra inlägg: Jag blev idag villigt meddragen till Scifibokhandeln av K, som skulle leta litteratur till sin C-uppsats, och kunde själv fynda den senaste delen i Robert Jordans Wheel of Time (som ju figuerade i min topplista i det senaste inlägget). Som vanligt när K och jag är i shoppingtagen tillsammans blir det mycket böcker, men idag måste jag ge oss båda en klapp på ryggen för att vi hållt tillbaka och bara köpt nödvändig litteratur (i K:s fall) och...ja... litteratur jag verkligen ville ha i mitt fall. Om jag nu bara kan bli klar med alla mina pågående läsprojekt så kan jag kanske börja läsa denna till sommaren i alla fall.

Apropå bokrean så har jag bläddrat igenom Akademibokhandelns katalog som kom idag och hittade ingenting intressant. Kanske bäst så. Men lite besviken blir man. Kommer definitivt bli en tur runt stans bokhandlar ändå, om inte för att handla så i alla fall för att bläddra runt lite och insupa atmosfären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback