Korsord lönar sig

Brukar vid frukostbordet lösa DNs korsord, även om jag bara lyckas lösa dem helt i början av veckan eftersom svåroghetsgraden ökar allteftersom. Jag skickade i alla fall in svaren på två av dem för ett par veckor sedan, och idag stod mitt namn på vinnarsidan! Kändes lite trissigt, "plötsligt händer det" liksom...

Det jag vann var i alla fall ett presentkort på 200 kronor på adlibris.com, så jag har spenderat morgonen på att frossa i deras utbud och försöka bestämma mig för hur jag kan få ut så mycket som möjligt av slantarna. Ganska behagligt problem om ni frågar mig :)

Kommentarer
Postat av: K

Japp, jag inser nu att det är dags för mig att även börja lösa korsord. Jag vill också vinna!

Postat av: snowflake

Vilket roligt ord: "trissigt"! Jag har aldrig hört eller sett dte förut, men förstår ändå omedelbart. :-)

2010-03-28 @ 11:13:17
URL: http://snowflakesinrain.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback